UÇANKUŞ İHBAR HATTI: Whatsapp Telefon: 0 532 472 88 88 E-Posta: haber@ucankus.net Haber Merkezi: 0212 283 54 54

FLAŞ!.. TRT 1 EKRANLARINDA BAŞLAYAN “DİNLE KAZAN” PROGRAMI İLE İLGİLİ ŞOKE EDEN GERÇEK ORTAYA ÇIKTI!..

FLAŞ!.. TRT 1 EKRANLARINDA BAŞLAYAN “DİNLE KAZAN” PROGRAMI İLE İLGİLİ ŞOKE EDEN GERÇEK ORTAYA ÇIKTI!..

FLAŞ!.. TRT 1 EKRANLARINDA BAŞLAYAN “DİNLE KAZAN” PROGRAMI İLE İLGİLİ ŞOKE EDEN GERÇEK ORTAYA ÇIKTI!..

25 Eylül Pazar akşamı yayın hayatına başlayan “Dinle Kazan” programıyla ilgili basında yer alan haberler ile ilgili önemli bir açıklama geldi.


“Dinle Kazan” programının İleti Medya Reklam Halkla İlişkiler ve Organizasyon Şirketi’ne ait olduğu haberleri yalanlandı.


TRT yönetimi “Dinle Kazan” programının yayın hakkının kendilerinde olduğunu ve çıkan haberlerin ise asılsız olduğunu belirtti.


TRT yönetiminin yaptığı açıklama şu şekilde: “İleti Medya Reklam Halkla İlişkiler ve Organizasyon Şirketi’nin (Sosyal Medya fenomeni @puccaa ve Serhat Osman Karagöz) iddia ettiği gibi program formatının kendilerine ait olduğunu açıklamaları tamamen asılsız ve gerçeği yansıtmaktan uzaktır. Şirket kanıt olarak 27 Ocak 2016 tarihinde noterden onaylattıkları ve 28 Ocak 2016 tarihinde TRT yönetimine sunduğu belgeyi göstermekle yetinmekte aynı zamanda şirket yetkilileri sosyal medyada ki popülaritelerini kullanarak “Dinle Kazan” programına yönelik bir karalama kampanyası yürütmektedir.  Oysa daha önce belirtildiği gibi formatımızın gerek noter onayı ve gerekse TRT ye ilk sunumu 2014 tarihinde yapılmıştır. Müfterilerin iddia ettikleri formatlarının noter belgesi tarihi ve TRT ile temasları da 2016‘dır”

“Dinle Kazan” formatının 24 Ocak 2014 tarihinde noterden tasdikli olduğunu belirten yönetim, bu iddiasını ise belgeyle kanıtladı.

İşte noterden alınan o belge:

Son Güncelleme: 3.05.2020 15:14:13
ETİKETLERtrt1  dinle kazan  noter